widget

Monday, June 11, 2012

cara cepat atasi masalah keguguran rambut

http://www.hairgrowthtipshq.com/wp-content/uploads/2012/05/hairloss1.jpg 
1) Gunakan gam cap gajah untuk menggamkan balik rambut korang yang gugur tu. Gam dari tepung ubi tidak di galakkan kerana ia tak tahan kena air.

2)
Semburkan rambut korang dengan racun makhluk perosak. Ianya penting bagi menjamin rambut korang dari diserang makhluk perosak seperti kutu babi.

3)
Lumurkan rambut korang dengan baja asli atau organik seperti taik ayam atau taik lembu. Kalau taik kucing lagi bagus. Hasilnya rambut korang akan tumbuh dengan subur.

4)
Buang atau cantas rambut-rambut yang bercabang. Ianya amat perlu supaya rambut-rambut yang lain tidak turut dijangkiti penyakit rambut bercabang-cabang.https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjKLTu6uNcOfNjK8WxPocaMsJoh0JEXgyPxp7LAChPxAPbjIkjZJvW1MKVX6JUnebWmx6HG0NDHf3_TE4HqqZ1AqjiMJfz2gVsELiLPBU2C6Xb7rGkDIau05Co1CFsqs2j_ubjKRTysy0U_/s1600/rambut%20gugur.bmp
5) Jangan membebeankan kepala otak dengan banyak berfikir kerana ianya akan menyebabkan akar-akar rambut menjadi lemah. Sila berfikir menggunakan kepala orang lain.. jadi selamatlah rambut anda.

6)
Sekiranya semua di atas gagal dilakukan korang boleh ambik bulu ketiak atau mana-mana bulu dan tampal atas kepala korang supaya masalah ini di atasi dengan pantas sekali.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

6 comments:

  1. hahahha kelakar tgk lukisan atas tu :D , nice guide lol hehehe


    http://kisahbumikita.blogspot.com/2012/06/pergaduhan-pelik-antara-rusa-dan-angsa.html

    ReplyDelete
  2. aku dh buang masa aku...cm bodo je...........

    ReplyDelete
  3. aik, stress ke membaca? kompom makin botak..LOLOL XD

    ReplyDelete
  4. Tak masuk akal langsung... lawak pon tak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. its not my problem kalo u rasa tak masuk akal, tak lawak.
      its like u dont have sense of humor. orang2 serius, rasa pandai, lebih baik keluar cepat2 ye. saya tak perlukan orang2 macam ni berada di belog saya. boleh baca penafian keras disini http://aidawahablovefun.blogspot.com/p/penafian-keras.html
      tq :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...