widget

Friday, October 8, 2010

Kenapa Penjara PUDU di kosongkan

LUANGKAN LAH MASA ANDA UNTUK MENGHAYATI KISAH MISTERI DI SEBALIK IBUKOTA KUALA LUMPUR .....

Berlaku di Penjara Pudu Kuala Lumpur di suatu ketika dulu.Hanya boleh disebarkan pd org2 tertentu sahaja... Sebelum Penjara Pudu ditutup dulu pernah diceritakan bahawa terdapat 1 bilik dipanggil "Bilik Terakhir". Dibilik inilah seringnya Berlaku kejadian pelik sejak Penjara Pudu ditutup.

Dinamakan "BILIK TERAKHIR" adalah krn dulu ia merupakan bilik kediaman terakhir bagi si pesalah jenayah berat sebelum menjalani hukuman gantung sampai mati pada Keesokan harinya dibilik gantung.

Di BILIK TERAKHIR inilah pesalah dikatakan akan meratap, menangis, menjerit, bercakap seorg diri & berbagai lagi perlakuan kerana menyesali Kesalahan mereka yg lalu. Mereka menjadi begitu krn dikatakan tidak kuat semangat menghadapi maut keesokan harinya yg telah diketahui mereka.

Menurut kata warden2 yg masih ada di Penjara Pudu bila proses pengosongan Penjara Pudu dijalankan, mereka sering terdengar suara2 sayu meminta tolong, suara org menangis & bermacam2 lagi dari Bilik Terakhir tersebut.

Tak kurang juga ada diantara warden yg terlihat seekor kambing hitam sering masuk Menembusi pintu bilik itu tanpa dibuka dan kemudian tidak pula kelihatan Kambing keluar semula. Ramai bomoh & pawang yg dipanggil bagi memulihkan bilik tersebut mengatakan bahawa suara2 yg sering kedengaran diwaktu mlm dari Bilik Terakhir itu adalah akibat roh-roh pesalah yg mati ditali gantung tersebut tidak tenteram kerana mati mereka ditali gantung.

Nak dijadikan cerita pd suatu mlm Jumaat ketika hujan renyai2 seorg warden telah ditugaskan mengawal kawasan yg berhampiran dgn "Bilik Terakhir" itu.

Ketika sdg berkawal kira2 lebih kurang pukul 01:00 pagi beliau terdengar seperti tapak kaki sdg berlari2 berhampiran bilik tersebut. Ia cuba beranikan diri utk melihat apakah bendanya itu. Sedang ia mengamat-amati maka terlihatlah dlm kesamaran seekor kambing hitam sdg menuju kearah Bilik Terakhir itu lalu lesap begitu saja. Ia berasa hairan bagaimana seekor kambing boleh ada dikawasan itu? Oleh krn ingin tahu ia beranikan juga diri menghampiri Bilik Terakhir itu.

Alangkah terperanjatnya mendapati pintu bilik itu telah bertukar menjadi pintu gua. Mulalah ia berasa gementar, seram serta menggigil ketakutan namun diberanikan juga diri memasuki pintu gua yg samar2 itu sambil meninjau2 didlmnya jika terlihat akan kambing tadi. Apabila sampai je kedlm gua tersebut alangkah terperanjatnya ia bila didapati banyak harta karun dlmnya. Ia cuba mengambil harta itu tetapi tiba2 hilang dari pandangan lalu menjelmalah satu lembaga yg mengerikan seraya berkata,
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
-
-
-
-
-
-
-
-
"Heyyyyyy manusiaaa. Jangan awak sentuh harta itu. Hartaaaa itu bukan kauuu yang punyaaaa " " Ahmaaaaaad Albab yang punyaaaaaa"
Ha Ha Ha Ha Ha "Yaaaaaaa, Ahmaaaaadd Albab yang punyaaaaaa... "

udah tuuuuuuuuu........ pi buat keja......................

Tahniah kerana minat membaca.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

24 comments:

  1. gotcha!
    haha...seb baik dah penah kena..huhu
    yaaa...ahmad albab yg punyaaa

    ReplyDelete
  2. lol. xD
    dh agak dh! hahahaha!

    tp, cter yg atas tu ttg bilik tu btulkah? i mean, was that room really haunted? o_o

    ReplyDelete
  3. aiyoookkk, dr atas bc serammmm je, dh dkt2 nak abes, ayat nyer len macm jer...hehehehe

    ReplyDelete
  4. LOL!! ingatkan kisah benar, hahaha!

    ReplyDelete
  5. tertipu hiduphidup ! huhu
    lariii

    ReplyDelete
  6. dark half-haha..

    mika-ntah la... atau org luar hanya ditakut2kan sbb bilik tu bilik akir.. hoho

    melati- terkena ke? ahha

    gnesop- kan? kan? haha

    cik ayien- kompom takotkan masa baca? haha

    anis- nasib idup lagi.. hoho

    sue- me too!:D

    fareed- sah2 terkena idup2 ni.. haha

    ReplyDelete
  7. ngaa,,,patut rasa macam penah baca da cite mcm nie.kui3

    ReplyDelete
  8. ahahahah! aiseh. ingtkan apa. suspen udah nie! hehehehe.

    ReplyDelete
  9. hekeleh. lawak rupenya... org serius je baca... huhuu... good2... thumb up

    ReplyDelete
  10. hoho...mati2 nak percaya..nasib baik baca laju-laju..hahaha

    ReplyDelete
  11. hahahaha.. nasib baik dah pernah baca kisah ni. hihi =P

    ReplyDelete
  12. ceitt ! da smgt giler hayati ni tp masuk part pintu gua da lain plak daa .
    hahahah !
    tahniah2

    ReplyDelete
  13. baca tajuk dah semngat dah ni.ingatkan nampak lah kelibat orang ke menjerit apa2..sekali keluar' jangan sentuh harta' lain macam je cerita.HAHA.tertipuu sudahh

    ReplyDelete
  14. nak gi cari ahmad albab selepas ni...

    ReplyDelete
  15. luvly mya- haha..

    Hali3isa- kompom semangta membaca ni.. ahah

    Blog Leader- good kan? haha

    Aliesya♥Amani- uiseh... ahha

    ASaDa RyutaRo - baca kali ke-2 pon sama je kan?haha

    mahirahnazlim- makasih2

    nursyamimi- kompom ceria lepas baca

    Aril Lanang - kalo jumpa kem salam.haha

    ReplyDelete
  16. aduh sakit nya hati...jiwa ini...keh3 nice story..gua kena....
    kim salam kat ahmad albab k..

    ReplyDelete
  17. Hahahahaha....nyaris2 bulu ku nk berdiri...

    ReplyDelete
  18. Tak bek Ooo... anak jin, tipu orang tua-tua. Terhegeh2 le membaca nya. Apuuuuuh.. tapi menarik la. Tersengeh tersipu sorang2. Heheheee..

    ReplyDelete
  19. muahahaa,,,,macam siot,,,aku masuk tang berubah jd gua tu aku dapat rasa da,,,ko kenceng ni,,,hahaa,,,jem,,,anyway...syok cita ni,,,

    ReplyDelete
  20. Cis... Aku baca sampai habis... Tak guna btoi...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...