widget

Wednesday, October 12, 2011

18sx- Gambar MRI, Magnetic Resonance Imaging, hubungan seks lelaki dan wanita




Wanita dan lelaki saling memerlukan dan hubungan cinta itu berakhir dengan kedua dua pasangan mengikat tali perkahwinan sebagai suami isteri yang sah. Seks memainkan peranan penting dalam hubungan suami isteri, untuk mendapatkan zuriat dan juga untuk kebahagiaan rumah tangga.



Namun secara grafiknya atau imej bergambar, tidak ramai tahu kedudukan dalaman alat kelamin lelaki dan wanita ketika melakukan hubungan seks.



Mungkin di sekolah atau kolej atau Universiti, kita ada dihidangkan dengan imej rekaan atau grafik mengenai organ dalaman kaum Adam dan Hawa ketika melakukan hubungan kelamin.






Namun pakar sains di Amerika Syarikat melakukan satu eksperimen menerusi kaedah M-R-I atau Magnetic Resonance Imaging untuk merekodkan secara benar, jelas dan terperinci alat seksual wanita dan lelaki ketika hubungan intim itu sedang berlangsung. Dan hasilnya adalah gambar di atas. Perhatikan di kanan itu adalah Lelaki dan di Kiri itu Wanita. Imej ini benar dan nyata.

M.R.I adalah sebuah mesin perubatan menakjubkan yang diasaskan dan dicipta bersama 2 pakar dari Amerika Syarikat dan United Kingdom. Mereka ialah Paul Lauterbur dari the University of Illinois, Amerika Syarikat dan Sir Peter Mansfield dari the University of Nottingham, England.

Hasil kejayaan mencipta MRI untuk tujuan perubatan, Lauterbur dan Sir Mansfield dianugerahkan Hadiah Nobel bagi Physiology dan Perubatan pada 2003.

Kini MRI yang boleh melakukan proses XRAY secara dalaman di seluruh badan manusia, digunakan dengan meluas di hospital dan pusat perubatan seluruh dunia bagi mengesan penyakit dan melakukan complete overhaul atau pemeriksaan kesihatan menyeluruh pesakit.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...