widget

Saturday, November 27, 2010

makan beramai2?

islam memang menggalakkan umatnya makan dalam satu talam beramai2.. tapi kalo macam ni, ada selera ke nk makan.... erk... if me, i dont think so lah... bukan nk menyombong.. tapi kalo macam ni rasa macam dah melampau... lebih2 lagi bila tgk tulang temulang dalam nasi tu...scared me... (baru lepas makan sup ayam yg byk tulang).. what say u?




gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

14 comments:

  1. org arab mmg budaya dorang mkn ramai2 satu dulang besar...tp dulang yg ni..mak oooii

    ReplyDelete
  2. lar.aku dah penah tgk gambo camni.kat dalam tu nasi ke.? aku ingat pasir ape.wuahaha.
    gilos betol.orang arab memang makan byk kot. kalo orang melayu konfem jadi kawan setan.membazir!

    ReplyDelete
  3. whaa kalu kenduri senang ni..tetamu dtg je trus makan..tak payah pakai pinggan dah..hehe

    ReplyDelete
  4. salam....ma ai...banyak gler nasi dorang...hehe..memang menaikkan selera...ahah..ne nasi ke pasir...haha..bnyak nye...hehe..

    ReplyDelete
  5. cane nak makan nasi yang ada di tengah2 talam besar tuh?

    ReplyDelete
  6. Fo yooo!!! Ni stail diorang makan nasi ambeng la ni..dasat gila besar....ramai tul ni boleh makan.

    ReplyDelete
  7. Agak2 la kalo lapar pun...makan berjemaah pakai dulang besar kolam renang. Ha3...Dasat2...

    ReplyDelete
  8. sbb dorang dah biasa makan cam tuh..kita ni xbiasa,mmg rasa pelik

    ReplyDelete
  9. agak melampau besarnye talam tuh...kui3...

    ReplyDelete
  10. rasa setahun pon blum tentu abis...membazir je kan..huhuhu

    ReplyDelete
  11. makan 5 tahun pun tak habis hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...