widget

Wednesday, May 18, 2011

kisah gadis kelantan yang SEDAP DIMAKAN

Panas beb. Memang panas. Aku yang sendiri dengar statement nih pun membara jiwa.  Macam nak hentak-hentak je kepala kat bantal. Sebab kawan2 aku pun ramai orang Kelantan. Ape lagik kalau mamat-mamat and minah-minah Kelantan sendirik yang baca. Panas!!! Panas!!!! Nie la dunia sekarang. Kerana mulut badan binasa. Kerana nak kenyang sanggup melakukan apa saja.
meh aku cerita kat korang... Takleh simpan-simpan. Bikin panas hati je. Korang baca la citer benar ke tak benar aku pun tak tau.




alkisahnya lagu ni: (seperti yang diceritakan oleh pencerita)







"Kejadian panas ni berlaku masa cuti Raya Haji aritu. Sebab aku raya kat sana korban aritue. So, berkorban la aku.Pada suatu petang, kami sekeluarga ke KB Mall, carik2 barang rumah skit. Barang dapur skit. Ntah camne tengok2 aku da jalan sensorang. Ahh...lantak la.  Tetiba aku nampak gedung Levi's. Best best, kata aku lam ati"



"Aku pun ape lagik, masuk cuci mata la. Tengah aku tengah ushar2 seluar levi's, datang 4 orang gadis Kelantan masuk kedai tu jugak. Comel,kiut, montok and seksi. Bentak diriku. Meraka turut sama menjamu mata koleksi2 terbaru dari Levi's. "



"Dalam pada itu, aku memasang telinga perbualan mereka. Yang aku pikirkan mesti cite panas nih. Sebab diorang ade sebut bab-bab panas nie. Pastuh mereka beredar dari situ. Tak puas hati sebab nak tau jugak cite panas diorang tuh, aku ekori mereka dari jauh hingga ke pintu keluar sebelahan dengan Mc'D. Lepak amik angin kot diorang nih. Aku sambung dengar perbualan mereka."





"2 minit jea" kata salah seorang dari awek tu disambut dengan hilai tawa dari rakan2 seperjuangan nye. Aku dah rasa semacam. malu plak aku dengar.

"aku pulak sampai kene jilat-jilat, sedapppp" kata seorang lagi yang hanya mengenakan singlet ngan jeans.





Uik....bikin panas nih. "kita nak makan pun kene la carik port baik punye. Tak feel la kan" bicara mereka yang makin buat aku panas. Ditambah pulak denga hilai tawa mereka. Pastu dengan tidak disangka-sangka, secara serentak meraka memekik.....
|
|
|
|
|
|

"1, 2, 3, Mee Maggi, Cepat Dimasak, Sedap Dimakan"

"hampagas betol!!!!!"




p/s: Kan aku dah cakap cirita ni memang PANAS.......sepanas maggi kari dicampur cili padi...perghhhhh....memang sedap... ahhahahhaahhaha

padan muka! kalo cerita2 panas, cepat je korang ye... hahahahah

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

3 comments:

  1. ak mmg bayangkan megi pon , lalalala

    ReplyDelete
  2. aku bayangkan ayam mcd... sebab jilat2.... megi rupanya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...