widget

Thursday, September 29, 2011

Gerard Butler benci diet





















AKTOR kacak Gerard Butler akan menjadi 'gila' apabila dia diperlukan untuk diet. Dia yang baru muncul menerusi filem The Ugly Truth benci mengurangkan berat badan untuk watak kerana perlu melupakan makanan berkalori seperti kek dan kentang goreng.

Pelakon berusia 39 tahun itu yang perlu menguruskan badan untuk satu babak separuh bogel dalam filem terbarunya, Law Abiding Citizen memberitahu, "Saya mahu makan kentang goreng dan kek. Apabila saya menjayakan watak seperti ini, saya tidak boleh mengambil kalori dan ia membuatkan saya 'gila'."

Sementara itu, Gerard turut memuji skil Katherine Heigl sebagai ibu yang menjadi pasangannya dalam filem The Ugly Truth. Katherine baru sahaja mengambil anak angkat, Naleigh dari Korea awal bulan ini.

Katanya, "Dia seorang ibu yang hebat, bertanggungjawab, bijak dan penyayang. Ia satu peranan yang berat tetapi dia tidak tertekan.

"Malah, dia menjaga saya seperti anaknya. Bila-bila masa jika saya berasa sedih atau tertekan, dia akan memujuk saya. Rasanya dia secara natural merupakan seorang ibu."

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...