widget

Friday, January 27, 2012

wanita seksi boleh membawa maut kepada lelaki

Ramai wanita pasti menganggap pakaian seksi amat menyenangkan seorang lelaki. Apatah lagi secara terang terangan ramai lelaki mengakui cukup suka melihat wanita yang berpakaian seksi. Tetapi awas jangan berasa terlalu seronok melihat wanita yang berpakaian menjolok mata.

Menurut satu kajian menunjukkan bahawa seorang lelaki boleh terbunuh apabila melihat wanita berpakaian seksi. Alasannya apabila melihat wanita seksi, seorang lelaki itu perlu berusaha keras untuk menahan ghairah tanpa mampu melampiaskan hasratnya tersebut. Keadaan ini yang berterusan berlaku boleh menyebabkan berbagai penyakit kepada lelaki termasuklah stress dan kanser prostat.

Pengkaji di Amerika telah melakukan kajian selama 3 tahun. Hasilnya mereka mendapati bahawa 80% lelaki berumur diatas 60 tahun meninggal kerana kanser prostat dan penyakit lainnya termasuklah kerana hasrat yang tidak dapat disalurkan.

Selain itu didapati juga lelaki yang berusia 30 tahun memiliki gangguan impotens kerana tidak mencapai kepuasan seksual secara berterusan.
 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg9zJkbcmlQ6DZtpdUzkR3lnkRoayxcAg_Svz3vIByPu9V9CNZy1CMRXkUxefHrCBlB55bf6uuBkEKGs0S32IgIfhGDVu2qmaX4NjYbDv14_bHL41XslMbt6sPgdAT1aU8adEH9NbB6iMjc/s1600/brad_pitt_08.jpg 
seksi kah? haha

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...