widget

Wednesday, January 25, 2012

weird hotels around the world

1.) Hotel anjing


Hotel ini terletak di Idaho, US. Hotel yang diberi nama Dog Bark Park Inn sesuai untuk pencinta anjing. Untuk yang muslim tak perlu kot nak duduk kat hotel ni.



2.) Hotel gabungan rumah


Hotel yang mempunyai rekaan gabungan dari beberapa buah rumah ini terletak di the Netherlands.



3.) Hamster Hotel


Kalau tadi dah ada hotel anjing, ini pulak Hotel Hamster yang akan memberi anda pengalaman untuk tinggal sebagai seekor hamster. Untuk lebih menjiwai perasaan hamster anda bolehlah memakai kostum hamster sambil belari-lari di giant wheel yang disediakan. Hotel ini terletak di France.



4.) Hotel kereta


Berkonsepkan kereta, hotel yang menjadikan kereta sebagai tilam serta segala-mala hiasan di dalam hotel mereka ini terletak di Germany.


5.) Hotel Sampah


Mungkin ini terlalu pelik, tapi iya... hotel ini diperbuat dari sampah secara keseluruhannya. Hotel ini yang terletak di Rome mendapat sampah-sampah percuma dari persisiran pantai yang tercemar di Europe. Nama hotel ini ialah Corona Save the Beach Hotel. Lepas ni bolehlah anda pulak mengusahakannya. Sambil bersihkan pantai, sambil bina hotel sampah.



6.) Hotel garam


Hotel terakhir yang akan dikongsikan di sini ialah hotel yang diperbuat dari garam. The Salt Hotel, Bolivia ini keselurahannya diperbuat dari garam. Dindingnya, silingnya, atapnya serta meja dan katilnya juga dari garam. Bagi anda yang suka masin-masin, jangan sampai anda terjilat perabot-perabot di sini.


gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...