widget

Thursday, March 29, 2012

petua moden mengubati penyakit

Perut Masuk Angin
Bila perut kembung confirm perut korang penuh dengan angin. Cara jimat nak hilangkan angin sebelum ia keluar sebagai bom gunalah petua ini. Ambil jarum dan cucukan pada bahagian perut yang sakit. Nescaya angin akan keluar.

Kencing Manis
Kencing manis berpunca dari pengambilan gula berlebihan. Untuk mengubati makanlah seberapa banyak semut supaya semut akan mengerjakan gula yang berlebihan dalam badan tu.

Kurang Darah
Kurang darah dalam badan. Kalau nak minta dekat hospital pun belum tentu ada. Cara terbaru tangkaplah nyamuk yang sudah kenyang hisap darah lepastu makanlah nyamuk tu hidup-hidup sampai darah korang kembali normal. Tapi sila pastikan darah tersebut halal.

Kurang Darah merah (leukemia)
Bancuh secukup rasa cat merah dengan air dan minum, amalkan selama yang termampu mudah-mudahan darah akan kembali stabil

Hilangkan Jerawat
Jerawat yang banyak boleh menimbulkan stress.  Caranya, ambil pen hitam atau maker pen dan titik-titikan tempat yang ada jerawat. Buat secomel yang mungkin seperti tahi lalat. Orang cakap lagi banyak tahi lalat di muka lagi comel. Jadi bolehlah mencuba.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...