widget

Sunday, June 10, 2012

bohsan di hari ahad? meh baca ni

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5SjHr_QOmcZ2Bmhiy2ghNyGsyOyFx8DaOtMj9Gb07mtOfrEglq64orltVgLjbaZ25JhKfHwOmxMpxXQt7p08gUjyJZlhyxwuyFH9EU_kq0Ph4hzEr_ajG5AMg8K8PRy1G8QMwwqqMuxo/s1600/cats-are-pretty-boring.jpg 
1) Sentiasa sibuk kan diri dengan aktiviti yang anda minat. Jikalau takdak itu, minatkan diri sahaja dengan aktiviti kawan tuh.

2)
Jangan memikirkan tentang bosan jikalau anda sedang di dalam kebosanan. Sentiasa memikirkan anda seronok walaupun tidak membuat apa-apa. senyummmmmm ja

3)
Jikalau anda tinggal di asrama mahupun kampus pasti kadang-kadang bosan. Cuba anda tampar kepala kawan roomate anda mahupun bilik sebelah.

4)
Cuba cari aktiviti walaupun tidak ada aktiviti. Contohnya, menari-nari tanpa rasa segan di sekeliling tempat anda.

5)
Kalau ada lagu yang menarik dan anda minat. Cuba mengasah bakat anda di kala bosan dengan menyanyi kuat-kuat. Biar orang lain nak kata apa pon.

6)
Sentiasa berfikiran kreatif dengan membuat sesuatu yang orang lain tak buat jikalau bosan terlampau. Salah satunya ialah mengambil barang berharga dan hempaskannya. Selepas tu bolehlah anda bermain puzzle dengan benda tersebut.

7)
jika semua perkara di atas tidak dapat mampu anda lakukan,  tidur sahaja sampai orang kejutkan.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...