widget

Monday, June 11, 2012

rahsia rambut

http://cutebabypictures.org/d/2902-1/baby%20with%20funny%20hair%20and%20beautiful%20blue.jpg 
1) Walaupun dari segi zahirnya rambut orang Asia ini kebanyakannya berwarna hitam, akan tetapi akibat ingin membaratkan diri maka diorang sanggup mewarnakan rambut.

2)
Untuk membentuk sahsiah diri yang lebih cemerlang ia memakan masa dan tekad yang kuat, tapi untuk membentuk rambut dengan pelbagai bentuk hanya perlu menggunakan minyak atau jelly rambut.

3)
Ramai yang terpengaruh dengan iklan pencuci rambut bukan disebabkan kualiti produk yang dijual, akan tetapi modelnya. Adakala membeli syampu berdasarkan model syarikat mana yang paling menawan.

4)
Salah satu bahagian aurat wanita adalah rambut dan tak patut dipertontonkan. Akan tetapi ramai orang lelaki yang lebih gembar menyorokkan rambut kerana takut disalah anggap akan status jantina diorang.

5)
Terdapat berbagai-bagai jenis rambut, antaranya rambut ikal mayang dan rambut gatal. Bukan hanya penari sahaja mempunyai rambut ikal mayang dan bila pasangan korang curang jangan sesekali menyalahkan rambut gatal, salahkan pasangan korang yang memang gatal.

6)
Rambut beruban itu bukan penyakit, jadi tak perlu risaulah jika rambut korang memutih. Itu hanya petanda bahawa korang makin tua dan bersyukurlah kerana korang sempat beruban daripada tak beruban.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...