widget

Tuesday, June 12, 2012

sebab-sebab kenapa ramai orang nak jadi superhero

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgA_A4K59ka3c25UbHlKa5r2VHz1RDnrf51xuNlTSyMFlv3toi_jjfIHlfottGwgkKs06Lxrc1hThPXHJBHcpJu7RjnFU7_tFBNAEpsmpyu7jUac62nFjHrF6Vm-vVCGdPVjX85MTrIECU/s1600/bat+dog+superhero+animals.jpg 
1) Apabila menjadi superhero pasti akan ada satu heroin yang boleh tahan agak lawa jugak lah. Kan best tuh! Sapa tak mau kan?

2)
Mempunyai pelbagai kelebihan sendiri. Contohnya jikalau boleh terbang. Tak payah naik bas transit mahupun bas rapid untuk ke mana-mana. Duit pon jimat sket!

3)
Cepat terasa akan pujian jikalau terdapat beberapa orang memujinya walaupun satu patah perkataan dan merasakan dirinya ialah superhero yang paling terhebat.

4)
Nak menunjuk bahawa dia superhero dan tidak merahsiakan identiti kerana merasakan apabila merahsiakan identiti tak popular. Padahal dia tak tahu akan terjadi sebaliknya.

5)
Semasa zaman sekolah banyak superhero yang muncul kerana dia di gelar toiletman kerana selalu di denda oleh cikgu untuk basuh tandas di sebabkan masalah displin yang teruk.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...