widget

Wednesday, July 18, 2012

CARA KEKAL DARA WALAUPUN DAH TAKDE DARA

AWAS!!! 
 Petua ni bukan untuk ada kan balik dara yang hilang tu tau
kalau dara dah tertebuk, memang tak leh buat apa la kan..
 
 http://28.media.tumblr.com/tumblr_l84ttqMWnJ1qajm5eo1_500.jpg

 
nangis ayaq mata darah pun dara tu bukannya boleh ada lagi..
 
jadi kalau ade yang dah terlanjur sebelum kawin tu, petua ni takde maknanya la untuk hilangkan bukti korang dah takde dara..hehehehe

Petua ni kena la selalu diamalkan, baru la menjadi..
 
walopun para isteri dah konfem takde dara, tak semestinya  dah barai dan loggaq and loooooooose kan??? 
 
Sesama amalkan petua ni supaya  sentiasa nampak cam anak dara
----> untuk suami la yer... bukan untuk orang lain pulak

1. Lepas solat Isya', ambil air segelas, pastu baca:
    - Al-Fatihah (1 kali)
    - Ayat Kursi (1 kali)
    - Surah Al-Waqiah Ayat  35-38 (7 kali)

2. Tiupkan dalam air tersebut & minum----> tang ni aku tak rekomen tiup sebab kalo tiup nnt air masuk CO2.. tak elok..(pendapat aku sendiri lah)

3. Niatkan dalam hati untuk kecantikan dan kebahagiaan rumahtangga.


Senang je kan??? Semoga mendapat manfaat darinya.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

1 comment:

  1. wah..saya suka ini petua..terima kasih :)

    done follow :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...