widget

Sunday, July 1, 2012

lets call it ramadhan giveaway :)

salam and hi..
http://akuislam.com/blog/wp-content/uploads/2011/08/the_best_charity____by_nayzak-d3asr70-560x840.jpg
bersempena dengan sambutan bulan ramadhan yang akan datang, dengan ini, saya aida binti ab wahab, berumur yang masih muda, slim, santek, putih dan gebu-----> (semua auta) XD, ingin mengadakan giveaway atau lebih tepat lagi jika saya anggap ianya sedekah (lebih berkat) sebab saya dah niat dalam hati lama dah :)



giveaway ini ditaja oleh the aidawahab blogshop dimana ownernya sangat selim, santek, putih gebu dan berumur masih muda ---> (auta lagi ) XD iaitu blogshop aku sendiri lah tuh XD. maka panajanya adalah aku sendirik lah :)

insyallah akan bagi kepada semua (selagi termampu).

caranya, sila kelik link ini untuk ke blogshop tersebut.



psttt- belogshop tersebut sedang mengadakan RAYA DEALS. sila la jenguk ye :)



semoga kita semua diberkati :)


sekian, terima kasih


-yang selim- (auta)

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...