widget

Wednesday, October 3, 2012

tips kurangkan rasa takot bila tengok cerita hantu :)

http://1.bp.blogspot.com/-1_whBFg-w3I/TtunP2xroBI/AAAAAAAAAPE/08oQv9q-Gfo/s1600/cerita+hantu.png
Sebenarnya keseraman dalam filem hantu datangnya dari kesan/effect suara. Lepas ni, cuba tutup suara pada televisyen, mesti rasa takut bila tengok filem hantu itu akan hilang.

Menonton filem hantu secara ramai-ramai akan menghilangkan rasa takut, malah akan menambahkan keseronokan.

Lepas ni, sebelum tengok cerita hantu, cuba pasang banyak lampu, sambil tu dengar lagu mp3.. mesti dah tak takut lagi tengok cerita hantu.

Kebanyakan wajah hantu memiliki wajah yang kelakar. Lepas nie masa muka hantu keluar je, korang gelaklah.. hehe

Dan cara yang paling baik sekali, cuba pejam mata dan tengoklah cerita hantu.. mesti tak takut lagi.. hehe..

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...