widget

Wednesday, November 13, 2013

10 Orang Yang Pernah Menerima Pemindahan Wajah Orang Mati


1. Oscar , adalah seorang petani Sepanyol yang tidak sengaja ditembak di muka. Beliau menerima pemindahan muka penuh pada tahun 2010.

2.Guoxing,China - Li telah kehilangan muka apabila beliau telah diserang oleh beruang. Beliau menerima pemindahan separa muka pada tahun 2006.Malangnya, dia meninggal dunia pada 2008 komplikasi berikut pemindahan.

3.Perancis, Pascal Coler ,  cacat teruk oleh ketumbuhan (neurofibromatosis) , gangguan genetik yang menyebabkan tumor benigna pada mukanya. Beliau menerima pemindahan muka hampir lengkap pada tahun 2007.

4.French - La , Isabelle Dinoire telah dibaham oleh anjing. Ini adalah orang yang pertama dalam sejarah menerima pemindahan muka separa, yang berjaya pada tahun 2005.

5.James Maki Massachusetts cedera parah dalam kemalangan kereta api elektrik bawah tanah. Beliau menerima pemindahan muka penuh hampir pada 2009.

6.Dallas Wiens dari Texas telah melecur hampir maut ke atas sebahagian besar kepalanya selepas terkena arus elektrik. Beliau menerima pemindahan muka pada tahun 2011.

7.Charla Nash Connecticut telah diserang oleh cimpanzi kawannya. Charla menerima pemindahan muka pada tahun 2011.

8.Connie Culp Ohio hampir meninggal dunia ketika suaminya menembak beliau di muka. Beliau menerima pemindahan muka penuh pada 2008.

9.Rafael , petani Sepanyol, mengalami ketumbuhan (neurofibromatosis) (seperti Pascal Coler ). Beliau menerima pemindahan muka separa pada tahun 2010.

10. Turki Ugur Acar melecur muka serius dalam kebakaran rumah. Beliau menerima pemindahan muka pada tahun 2012.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...