widget

Tuesday, January 17, 2012

beza seekor anjing dengan beberapa manusia

Lihat Perbezaan Antara Manusia Dan Anjing

beberapa bulan lepas dunia dikejutkan dengan berita seorang budak dilenyek oleh kenderaan di sebuah pasar di china, dimana tiada seorang pon tampil untuk membantu budak tersebut... bukan sekali kene lenyek, malah 2 kali!! 

rakaman dari cctv menunjukkan ramai manusia yang lalu lalang, tapi mereka buat tak tahu je..... superb selfish dan takda perikemanusiaan!!! (biasanya begitulah perangai mereka berdasarkan pengalaman aku sendiri)

after a while, baru ada makcik yang datang tolong.

hokey, bandingkan je gambar anjing dengan kejadian yang berlaku kat china tu... korang pikir lah sendiri... ada banyak lagi kes binatang macam kucing, burung yang tak sesekali tinggalkan kawan dorang yang mati tapi aku malas nak cari.. cukup je gambar anjing tu..

sekian

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...