widget

Tuesday, January 17, 2012

perfume untuk ditelan

Cara pemakaian perfume yang biasa buat waktu ini adalah disembur dan disapukan. Tapi pil perfume bernama ‘Swallowble’ ini berbeza pemakaiannya. Bukan di sembur dan bukan di sapu , tapi kalau korang nak tau adalah dengan menelannyer.
Perfume bernama 'Swallowble' ditelan untuk mengeluarkan wangian pada badan
Cara kerja perfume tersebut adalah dengan menelannya. ‘Swallowble’ mengatakan hanya dengan menelan satu kapsul, aroma tubuh yang keluar akan lebih wangi dan keharumannya dapat bertahan sepanjang hari.


Parfum Swallowable diciptakan oleh seniman Australia, bernama Lucy Mcrea. Seperti dinyatakan dari Kiss and Makeup, Lucy merancang perfume untuk membuat aroma tubuh yang keluar lebih segar. Dia mengatakan, perfume nyer tersebut dapat mengekspresikan aroma tubuh yang unik dari setiap individu.

Pil wangi yang masih belum dilancarkan itu mengandung molekul yang dapat membuat tubuh harum dimana zat bernama synthetic fragrant lipid. Zat itu sama dengan struktur molekul lemak alami yang ditemukan dalam tubuh.

Molekul sintetik tersebut akan mengeluarkan aroma wangi pada permukaan kulit melalui peluh. Kekuatan aroma yang dihasilkan, ditentukan oleh tingkat suhu tubuh, stress, bersukan dan gairah seksual.

“Setelah diserap, kapsul tersebut akan ‘menyembur’ ke dalam kulit dan menyebar ke seluruh tubuh. Molekul perfume diekskresikan melalui permukaan kulit selama berpeluh dan mengeluarkan aroma yang unik,” kata Lucy di websitenya.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...