widget

Saturday, February 4, 2012

semakin dibedah, semakin hodoh

Ada apa dengan kecantikan ? Cantik tu membawa maksud indah dimana semua orang suka tengok. Seronok ke jadi cantik ?

     Kebanyakan orang nak jadi cantik dan kacak sebab banyak benda boleh dapat dengan senang kalau ada asset tu. Dan bagi mereka yang kurang cantik tu pembedahan plastik menjadi pilihan terakhir mereka.

     Diorang yang ambik keputusan untuk buat pembedahan plastik ni pada dasarnya orang yang takde keyakinan kat diri sendiri. Sanggup ubah ciptaan yang dah sedia cantik. Alang alang nak ubah, apa kata letak tanduk kat kepala ke, tukar telinga gajah ke, baru lah berbaloi baloi.

     Kat bawah ni ada gambar seorang awek Korea yang bernama Han Mi Ok. Dia ni dulu pernah cuba buat pembedahan untuk cunkan lagi muka dia tapi gagal. Makin hodoh dan makin teruk muka dia lepas pembedahan tu. Tapi awek ni tak mengenal erti putus asa dan terus menjalani pembedahan untuk mencantikkan lagi wajahnya

-Sebelum Pembedahan-
-Selepas Pembedahan yang ntah berapa kali-
     Dia telah melakukan 15 kali pembedahan untuk mengubah wajahnya yang kelihatan makin teruk lepas pembedahannya kali pertama. Mungkin ni adalah balasan untuk dia yang cuba nak ubah ciptaan Allah. Wajah dia bertambah teruk dan hodoh. to be honest, aku taktau nak cakap apa bila tengok muka dia. tapi for sure bukan perkataan yang menyenangkan. u all know it.


-Final Result- 





gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...