widget

Thursday, June 14, 2012

apa akan berlaku bila lelaki yang memasak?

1) Menurut kajian, 99.9% lelaki di Malaysia amat pandai masak kari. Tapi megi kari saja la.
 http://2.bp.blogspot.com/_S4UfejPOmpA/TBi57IzjvuI/AAAAAAAABnY/4rk7Qi7uMf8/s1600/msk.jpg
2) Lelaki kadang-kadang memang suka memasak. Tapi masalah utama ialah mereka amat malas nak basuh periuk belanga serta pinggan mangkuk. Dalam sinki tu sentiasa ada pinggan dan gelas.

3) Apabila lelaki memasak umpama sedang bertukang umah, bukan main bising lagi.
 http://4.bp.blogspot.com/-_BCxA-OlL3M/TqtjEFYCLwI/AAAAAAAABMY/1txcjWrHd-s/s400/potong+bawang.jpg
4) Adalah kebiasaan lelaki memasak tanpa memakai baju. Yang lebih seksi hanya memakai tuala. Yang lagi kurang bersih memasak sambil menghisap rokok. Tapi yang paling kotor adalah masak sambil mengesat hingus yang meleleh. Tapi yang ni kes terpencil la.

5) Menu utama masakan lelaki adalah telur goreng, sardin, telur goreng dan juga sardin. Tak ketinggalan jugak kicap masin. Yang rajin sikit masak megi dengan telur.
 http://3.bp.blogspot.com/_i2xpAK6jw34/TBmKJWTyZxI/AAAAAAAAArw/2GKG4RdiEJY/s1600/975.png
6) Jika seorang lelaki yang rajin memasak, anda akan dapati gas masakan akan cepat habis, kerana lelaki memasak selalunya guna api yg kuat. Cepat sikit masak. Kalau tak percaya, cuba tengok kat kedai mamak. Apinya bukan main lagi besar.

7) Keadaan dapur rumah orang lelaki yang bersepah sepah adalah satu pemandangan biasa yang mempunyai nilai artistiknya yang tersendiri. Kalau ada lumut dan lipas itu tandanya mesra alam.

8 ) Biasanya lelaki tidak akan merungut sekiranya masakan itu dimasak oleh seorang lelaki. Yang penting, asalkan kenyang. Tapi kalau perempuan yang masak, komplen dia banyak sikit.
 http://4.bp.blogspot.com/-eqD_4IyBM7Y/TyZuASWpZQI/AAAAAAAAA9o/L4aD2iRN0l4/s1600/lelaki+komplen+1.jpg
9) Kalau lelaki membeli pelbagai lauk dan memasak dengan bersungguh-sungguh, serta dalam kuantiti yang banyak, itu maknanya dia nak bagi kat makwe. Tak pun dalam proses nak mengorat.

http://gempakz.org/images/upload_gambar/guys%20know%20cook%20is%20hadsome.jpg
kalo masak kena dengan selera aku memang akan dapat pujian ni :)

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...