widget

Friday, June 22, 2012

cara hilangkan 2 kg dalam 5 hari tanpa ubat, tanpa senaman, tanpa belanja besar

http://toolstolife.com/files/shareimages/zjacobs-successstories-1320140052.jpg 
nak tau cara turunkan berat badan dengan cara yang paling mudah dan paling murah? nak tahu? tak tahU?? XD

nak tahu cara hilangkan 2 kg dalam 5 ari tanpa keluarkan belanja besar? nak tahu? nak tahu?? XD

alkisahnya bermula apabila aku naik penimbang seminggu lepas dan sangat-sangat lah terkejut apabila aku tengok berat aku makin naik!! soooooooooooo stress sebab naik tanpa alarm sedangkan aktiviti dan makan adalah seperti biasa..


maka, aku pon nekad... "musti buat sesuatu ni, kalo tak nanti aku dah tak cun".... haha----> perasan XD


korang rasa apa aku buat?


1- soalan: ubat kurus?
http://i1224.photobucket.com/albums/ee377/ayamdanbabi/jusmate.png 
jawapan : salah!

2- soalan :excercise?


http://shanti.blogdetik.com/files/2008/12/senam.jpg 
jawapan : salah!


3- soalan: julap?



http://www.constipationopia.com/images/cartoon-rabbit.jpg 
jawapan: salah jugak!


4- soalan : muntahkan balik makanan?
http://2.bp.blogspot.com/-GT1pmePqX7E/TibcC2BSEAI/AAAAAAAAAGQ/Rzb1OVvhslM/s1600/uncategorized-muntah.jpg
jawapan: salah lagi! lagipon aku tak makan cicak! XD


5- soalan: makan cacing ka?
http://1.bp.blogspot.com/_FfujH3OmpJ8/TQB4OflhvoI/AAAAAAAAAOI/_7DB9AOhF68/s1600/ist2_1035760-smiling-worm-cartoon.jpg
 

jawapan : tidak juga!---> terpaksa cari clipart je sebab aku geli geleman dengan cacing... eeeeee~~~





jadi apa dia??????http://2.bp.blogspot.com/_H-4h903pQLM/TR3sb1dJPcI/AAAAAAAAA6I/soEuhVzyEZA/s640/y+u+no+guy.jpg-----> marah suda


jawapannnya----------------> aku posa start ari isnin sampai ari jumaat...

 total posa : 5 hari.. 
total belanja? untuk buka puasa je.... laaaaaaaaagi jimat XD
jumlah kg hilang : 2 kg

cubalah... insyallah korang pon boleh buat XD

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

2 comments:

  1. yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!issshhh..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...