widget

Tuesday, June 26, 2012

cara paling berkesan bunuh nyamuk

http://4.bp.blogspot.com/-jqjveGwciwA/TvrzqZBUFEI/AAAAAAAABtw/O5wkw5n-a_g/s1600/nyamuk+mati.jpg 
Bahan-bahan yang diperlukan:
  • Kesabaran dan Istiqamah (Bergantung pada tahap iman korang)
  • Sekeping wang RM10 (RM50 lagi bagus)
  • Sebuah kenderaan (Kereta sorong secukup rasa pun boleh)
  • Pasaraya (Tesco atau Mydin pun boleh, tak pon kedai runcit mamak)
  • Beberapa ekor Nyamuk (Untuk dibunuh)
Cara-caranya:
  1. Tetapkan kesabaran dan istiqamah anda. Niatkan dihati “Hari ini aku hendak memburu nyamuk”.
  2. Pastikan anda mempunyai RM10 sebelum keluar. Naik kenderaan dan pergi ke pasaraya berdekatan.
  3. Cari aerosol pembunuh nyamuk bawah RM10 yang berkesan. Sekiranya anda membawa lebih wang boleh beli aerosol pembunuh nyamuk yang mahal. Lagi mahal tak semestinya bagus.
  4. Bayar aerosol tersebut dikaunter pembayaran dengan wajah tersenyum namun pastikan naluri anda seperti pemburu nyamuk!
  5. Setibanya dirumah, pastikan bilik atau diruang rumah anda ada beberapa ekor nyamuk yang sedang berparti.
  6. Dengan semangat yang memuncak dengan lagak seperti komander tentera mengacukan pistol, sembur aerosol yang anda beli ke sekeliling rumah. Biarkan ruang yang disembur tersebut kosong selama beberapa minit.
  7. Sekarang ruang rumah anda tidak lagi diganggu nyamuk. Buktinya, perhatikan di lantai rumah anda. Mesti banyak nyamuk yang telah mati.
**artikel dicilok dari apelak


berapa ari ni tido aku asik terganggu je... dah la aku ni jenis yang cepat kena gigit nyamuk.... gatal2 kaki aku... pastu pulak, tangan aku jenis susah nak tangkap nyamuk... asik tak kena je kalo aku tampar... tapi kalo dah dapat sekor, tahu ke macam mana perasaan tu?? palingggggggggg nyaman.. aku penyet2 nyamuk tu.. hmmm.. 

ni produk yang paling aku suka
http://2.bp.blogspot.com/_5fskmj6aG8Y/SP3uyjtIWSI/AAAAAAAAD0I/TX5ZZn5QQh8/s320/rid3.jpg 
ridsect goodnight protect... buka dan letak kat mana-mana yang korang rasa sesuai... bagi aku, sangat berkesan! dan harganya dalam rm7... takde bau.. paling best! XD





gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

1 comment:

  1. haha rase nak lempang je org yg tulih ni.haha sengal tulang mbacenye! btw,tips yg baguih . tp rase nye Cendol tak de masalah.bnyk mane pn nyamuk once i sleep,i truely sleep .LOL

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...