widget

Saturday, June 16, 2012

kenapa perempuan merokok?

http://static.guim.co.uk/sys-images/Arts/Arts_/Pictures/2011/6/2/1307026469250/Teenage-girl-smoking-007.jpg 
Gaya Hidup Kini


'Trend. So we must follow it! Do it! Feel it!' Jika trend mendatangkan kebaikan tidak salah untuk di ikuti. Tahukah kamu syarikat rokok kini mensasarkan dan mempromosi produk lebih kepada golongan wanita. 


Sebabnya wanita golongan yang mudah di perdaya. Kebanyakkan mereka merokok di sebabkan pengaruh rakan. Berbanding lelaki, kalau terpengaruh pun, sebab ada gadis litar tersesat mempromosi di kedai mamak.

http://agentfunny.com/wp-content/uploads/2012/01/Girl-Starts-Smoking-300x450.jpg
Diet


'Merokok cara baru diet'. Kebanyakkan perempuan yang berdiet dan nak slim akan merokok. Mungkin makan asap lagi bagus sebab jumlah jisim yang masuk dalam badan lebih sikit berbanding makan nasi dengan karbohidrat yang tinggi. Kalau terlebih makan boleh gemuk. 


Tahukah pula, merokok merupakan faktor utama penyumbang kanser payudara, pankreas, paru-paru, mulut, diabetis dan kardiovaskular. Dan kalau mengandung kesian baby yang di kandungkan kemungkinan kelahiran pra-matang terjadi.
 http://ecosalon.com/wp-content/uploads/belga-girl.jpg
Stress 


Stress sebab tekanan hidup. Atau istilahnya anggota struktur apabila di kenakan suatu daya atau momen, ia menyebabkan perubahan strain (tegang). Di mana perubahan dimensi sesuatu terjadi. Faham tak? 


Perempaun yang stress sebab frust menonggeng dengan pakwe, di kecewakan, masalah peribadi, masalah keluarga, masalah pembelajaran dan sebahagiannya akan merokok.


Betul. Merokok boleh mengurangkan tekanan dan dapat rilex tetapi dalam tempoh masa singkat dan peratusannya agak kecil. Kamu dah la stress pastu tambah pula dengan penyakit. Memang pakej terbaik untuk passaway cepat agaknya.


Sosial dan Seronok


Perempuan merokok mungkin di sebabkan untuk bersosial dan berseronok. 'Weh tak best la termenung je, lepak-lepak hisap rokok baru best'. 'Togak-togak, merokok sepam dua baru layan. Takkan clubbing hisap lollipop dengan  minum air coke je.' Kolot beb!

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...