widget

Saturday, May 21, 2011

Ryan Seacrest-Pengacara TV Dengan Bayaran Termahal Di Dunia

Ryan Seacrest sampai saat ini masih belum pernah memenangi penghargaan TV paling berprestij di Amerika, Emmy Award. Namun dia sudah mencatatkan namanya dalam buku rekod dunia pertelevision Amerika dan juga dunia. Ryan Seacrest yang lahir di Atlanta pada tanggal 24 Desember 1974 adalah pengacara TV dengan bayaran terbanyak sepanjang sejarah.

Dengan kata lain Ryan Seacrest menyandang gelaran sebagai pengacara TV dengan bayaran termahal di dunia.Seperti diberitahu E!, Ryan menandatangi perpanjangan kontrak dengan produser American Idol (AI), 19 Entertainment, bernilai US$45 juta. Kontrak itu membuatnya mengacara American Idol sehingga 2012 dengan kenaikan gaji US$5 juta/musim.Hebatnya lagi, kontrak itu tidak terlalu mengikatnya.

Pemilik 19 Entertainment, Simon Fuller, membebaskan pengacara American Idol itu membuat projek sampingan selama masih berada di bawah label pribadinya, Ryan Seacrest Productions. "Saya bangga boleh menjadi sebagian dari sesuatu yang melekat erat di kultur pop dunia. Semoga kerjasama ini boleh berlangsung dengan baik ke depannya,” tutur Ryan ketika dia selesai menandatangani kontrak beberapa waktu lalu.
 

bujang ka ni? haha

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...