widget

Friday, September 23, 2011

Produk tenusu untuk langsing



percayakan anda bahawa produk tenusu sebenarnya dapat membantu proses penyingkiran berat badan dan mencegah masalah obesiti? ya!, itulah hasil kajian sekumpulan saintis dari universiti teknologi new curtin australia.


pengambilan produk-produk tenusu dalam kalangan sekumpulan peserta obes yang dikali mendapati lemak pada abdomen dan tekanan darah mereka berkurangan.


dalam kajian selama 12 minggu itu, berat badan peserta yang mengambil lima hidangan produk tenusu didapati menunjukkan pengurangan lebih banyak berbanding dengan peserta yang dihidangkan 3 hidangan diet yang sama.

“Kajian seumpama ini belum pernah dikaji. Diet seperti ini mengandungi paras protein, kalsium dan vitamin D yang tinggi, selain nutrien-nutrien bioaktif. 

“Kesemua bahan ini penting sebagai sebahagian daripada pelan pengurangan berat badan atau diet pengekalan berat badan seseorang,” jelas Dr. Chan She Ping Delfos yang bertindak selaku ketua penyelidik. 

produk-produk tenusu itu boleh mengeyangkan perut serta meningkatkan kadar metabolek badan. tetapi jika ditambah ke dalam diet berkalori tinggi, ia bagaimanapun tidak akan memberi kesan pengurangan berat badan.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...