widget

Thursday, June 7, 2012

sebab -sebab orang yang suka marah selalu rugi

SUAMI ISTERI BERGADUH
http://2.bp.blogspot.com/_1U52pHniOTw/TEPDU1HojSI/AAAAAAAAAUg/A3dLO9xYSEI/s320/gaduh1.jpg
Asal je bergaduh diorang ni suka sangat baling-baling barang terutamanya yang paling dekat dicapai seperti pasu bunga, pinggan atau mangkuk. Akibatnya barangan pecah dan rugi, pastu kena bersihkan pulak barang yang berselerak.

MOTOSIKAL PANCIT
http://1.bp.blogspot.com/-h9FQDogrcxs/TYDtH1J3FUI/AAAAAAAALSk/mVCZ6JGWPSg/s1600/1.bmp
Bia motor pancit kat jalan korang naik marah dan tendang pulak motor tuh, tak pasal-pasal pecah nombor plat. Selain kena keluar duit tampal tayar, plat nombor pun, kena ganti jugak.

KAPEL BERTENGKAR
http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2011/206/c/1/couple_fight_by_cloudpop-d41m7r8.jpg
Pakwe atau makwe ini pulak bila marah suka tuntut barang-barang yang dah diberi. Kononnya dah tak nak dikenang maka barang tu dicampak kat mana-mana ntah terus hilang, kan rugi namanya tuh!

TENGOK TV
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lxbbqiRX7Z1ql2jmio1_500.jpg
Kalau fanatik sangat tengok bola jangan la sampai TV pulak jadi mangsa kalau pasukan yang disokong kalah. Bila TV dah rosak dah gerenti punya korang yang rugi pasal nak kena menrepairnya atau beli baru.

KECEWA KERJAYA
http://img.ehowcdn.com/article-new/ehow/images/a06/88/ij/reasons-give-boss-quit-job-1.1-800x800.jpg
Kalau ye pun bos tak naikkan gaji walaupun dah berkurun kerja, tak usah la marah depan bos dengan memaki hamun dia. Tak pasal-pasal bos marah korang balik langsung korang dipecat, kan rugi bila takdak kerja.

PUTUS CINTA
http://welovestyles.com/wp-content/uploads/2012/01/Broken_heart_by_OanimeOluverO.png
Bila kapel buat silap sikit nak marah, terus mintak putus kononnya senang dapat pengganti. Malangnya takde sorang pun terpikat kat korang. Dah rupa tak seberapa, harta lagi la takdak... kan dah rugi tuh!

MASALAH KELUARGA

http://www.brynawel.net/family-pic.jpg
Bila mak ayah marah pasal nak betulkan tingkahlaku korang tapi baru nak jentik telinga sikit dah merajuk. Bawa diri lari dari rumah... bila terjebak ngan masalah, tragedi atau kemalangan baru la nak ingat mak bapak balik.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...