widget

Monday, October 3, 2011

Lebih 50 wanita sanggup tanggal pakaian



SEORANG anggota polis menasihatkan seorang wanita supaya tidak menanggalkan pakaian di luar sebuah kedai pakaian di utara London semalam.


































LONDON - Anggota-anggota polis memberitahu kepada lebih 50 wanita separuh bogel supaya menutup tubuh mereka selepas mereka memakai coli dan seluar dalam di sebuah kedai pakaian.Wanita itu sanggup menanggalkan pakaian mereka dan mendedahkan seluar dalam serta coli bagi mendapatkan pakaian percuma yang ditawarkan oleh sebuah kedai pakaian.Kedai pakaian di utara London itu menawarkan kepada 25 pelanggan pertama pakaian percuma jika mereka hanya memakai coli dan seluar dalam.

Sebanyak lima anggota polis bergegas ke tempat kejadian bagi menghadapi situasi yang menggemparkan orang ramai sebagai salah satu daripada tugas untuk menjaga ketenteraman awam.Bagaimanapun, tindakan polis itu tidak disenangi oleh beberapa wanita."Ia merupakan hak kebebasan awam," kata seorang wanita.Suasana di dalam kedai pakaian itu kecoh apabila beberapa pelanggan sanggup menanggalkan pakaian dan mendedahkan hanya seluar dalam dan coli mereka. - Agensi

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...