widget

Wednesday, June 20, 2012

sebab lelaki boleh tinggal lama dengan parents

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjDHZApT1MenZBLi7n6LEUSXnhAjtxhIFG5zXfXUM33HePTpldB-NCp3s3pFWc80KgeFKZoH6Sn1-Lqe68iA0PXVLAFrH1XraY-S_Eyb5yvOhDiXcthrF8VdPSCP-_Hj67Rys4nsqklKCg/s320/mommy-boy-blond.jpg

1 Duit sewa rumah dapat dijimatkan 

 

Duit yang sepatutnya jadi duit sewa rumah kalau tinggal di tempat lain bolehlah dikumpul untuk masa depan, manalah tau dalam setahun dua lagi nak kahwin ke. Penjimatan kos seperti ini sangatlah dialu-alukan terutamanya di awal kerjaya., tengah kerjaya ataupon lewat kerjaya.. pendek kata memang bagus lah kalo menyimpan. 


2 Makan, pakai dan sakit terjaga
Advantage lain kalau tinggal dengan ibu bapa ialah, makanan confirm terjaga. Pagi-pagi confirm dah ada ibu yang masak di rumah untuk sarapan. siap boleh order lagi ari tu nak makan menu apa. Kalau ibu yang bekerja sekalipun, mesti ada punya masak dan tinggalkan lauk. Balik rumah lepas bekerja, dapur dah berasap untuk penyediaan makan malam. Lagi beruntung kalau pakaian semua diuruskan oleh ibu sendiri. Tau-tau semuanya dah dibasuh dan siap berlipat. 

3 Kurang sesuai untuk bawa rakan ke rumah
Bila tinggal dengan ibu bapa ni, memanglah janggal sikit kalau nak bawak kawan datang rumah. Ye lah, bila bawak, mesti mak kena sediakan makanan apa-apa. Kalau tinggal kat rumah bujang tak payah. Nak lepak pun boleh, kadang-kadang sampai tahap bermalam. Kawan yang di bawa pun boleh ramai dan bermacam-macam jenis. Ada kawan lelaki yang mungkin mat rempit, mat ganja dan sebagainya dan silap hari kawan perempuan pun dibawa pulang. 

4 Kena soal siasat kalau keluar malam
Cuba kalau pukul 10 malam keluar. Mesti kena tanya punya nak pergi mana. Ada sedikit kekangan di situ. kalo balik lewat malam kompom mak tunggu sampai tertido kat sofa.. punya mak sayang kat anak.. tu baru anak lelaki, kalo anak perempuan kompom kena sebat kaki.. melainkan mak korang tak sayang korang lah.. haha.. padan muko! 

5 Lambat kahwin
Ada anak bujang ni, kalau dah selesa sangat duduk rumah boleh menghilangkan rasa nak kahwin dalam diri dia. Betul beb. Kalau duduk dalam rumah bujang, bila mengenangkan makan pakai yang tak terjaga dengan sempurna, mesti selalu terbayangkan hidup ada isteri sendiri yang uruskan semua tu. Bila tinggal dengan parents dan semua yang tadi tu diuruskan, lama-lama jadi dia nanti jadi selesa sangat sampai hilang terus keinginan nak kahwin sebab keperluan asas tadi dah dijaga.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...