widget

Wednesday, June 20, 2012

senarai hadiah paling best untuk makwe korang

RANTAI
Nak beli rantai emas memang la mahal. Tak semestinya korang kena bagi rantas emas, tak salah kalau korang bagi rantai basikal atau rantai motor. Nanti kalau tak digunakan boleh bagi bapak diorang untuk motornya.
http://3.bp.blogspot.com/_BlA41pMn5t0/S3_eVqCTzgI/AAAAAAAACJU/nxtSgXIasRE/s400/man+hadiah.jpg
KASUT
Nak membeli dan memilih kasut untuk perempuan memang korang susah punya nak mencari. Jadi tak salah jugak kalau korang hadiahkan kasut getah, pasal kasut ini bapak atau mak dia pun boleh guna untuk pergi motong getah.

BUKU RESIPI

Daripada korang hadiahkan novel tak salah kalau korang hadiahkan buku resipi. Walaupun buku ini takde guna untuk awek korang tapi emak diorang boleh guna untuk masak.


KAIN BATIK

Ramai awek zaman sekarang ini memang tak reti pakai kain batik. Kalau korang hadiahkan memang bagus tapi kalau diorang tak guna pun tak kisah pasal emak diorang ada nak gunakan kain batik itu.


BOLA

Tak salah bagi makwe hadiah bola. Memang la dia bukan pemain bola tapi korang yang kaki bola. Walaupun diorang tak guna tapi adik lelakinya boleh guna kat padang waktu petang ngan korang.

IKAN

Leceh kan kalau ada pakwe yang bagi ikan. Tak salah kalau tak suka, bagi je pada yang suka membelanya. Kalau tidak bawak ke dapur dan siang untuk dibuat lauk. Nak best, pelawa pakwe korang makan nasik kat rumah korang dan hidangkan untuk diorang.

BAJU KELAWAR

Tak suka takpe... potong cantik-cantik jadikan kain perca. Jahit dengan kain-kain lain kkemudian jadikan selimut atau pengelap kaki dengan pintu. Cantik... tak caya cubalah buat.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...