widget

Saturday, October 8, 2011

larangan seluar seksi ke sekolah



SEORANG pelajar memakai seluar seksi
(kiri) manakala rakannya memakai seluar yang dibenarkan oleh pihak sekolah.



BRISTOL - Seorang pengetua sekolah dekat sini mencetuskan kemarahan ibu bapa selepas dia mengeluarkan pekeliling yang melarang pelajar perempuannya memakai seluar panjang ketat.

Pengetua sekolah di England itu, David New mengeluarkan arahan tersebut selepas semakin ramai pelajar perempuan memakai seluar ketat yang popular dengan panggilan Miss Sexy.

New berkata, seluar itu tidak sesuai dipakai kerana menampakkan bentuk seluar dalam si pemakainya selain ia terlalu menyerlah kerana diselitkan dengan banyak zip dan kancing.

Guru besar itu telah mengarahkan beberapa pelajar pulang kerana memakai seluar seksi itu ke sekolah manakala mereka yang terus berdegil akan diletakkan dalam kelas berasingan.

Baru-baru ini, seramai 1,350 pelajar perempuan diberitahu bahawa mereka yang mahu memakai seluar perlu membeli seluar hitam yang dijual oleh pihak sekolah itu.

Namun, ramai ibu bapa enggan mengeluarkan wang sebanyak £16.99 (RM92) untuk berbuat demikian manakala 80 peratus mendakwa seluar baru itu tidak banyak berbeza berbanding seluar lama yang didakwa seksi. - Agensi

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...