widget

Saturday, October 8, 2011

Santana ingin jadi menteri






PENGHIBUR terkenal, Carlos Santana melihat dirinya suatu hari kelak dalam sebuah gereja di Hawaii.

Santana turut memberitahu  tentang keperitan menjalani kehidupan setelah berpisah dengan isterinya yang berusia 34 tahun, Deborah.

Rocker berusia 61 tahun itu juga menjelaskan keyakinan dalam diri selama ini, akhirnya membantu bagi memulihkan keadaan diri dan kehidupannya.

"Saya mahu memulakan hidup baru di sebuah gereja yang terletak di Maui, Hawaii, apabila sudah sampai masanya.

"Saya akan bersara daripada dunia nyanyian apabila berumur 67 tahun dan buat apa sahaja yang terlintas dalam fikiran.

"Barangkali saya akan jadi seorang menteri atau pemimpin, seperti mana yang dilakukan Little Richard," akuinya.

"Saya tidak pernah sesekali jemu dengan kerjaya sekarang, tetapi saya dapati Tuhan telah berikan saya anugerah bagi berkomunikasi meskipun tanpa bantuan petikan gitar.

"Sudah sampai masanya saya berkongsi kebolehan saya ini dengan orang lain, lantas mendekatkan diri pada Tuhan," ujarnya.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...