widget

Saturday, October 8, 2011

Pakar fizik pemenang Nobel selalu dapat gred B



KONSTANTIN NOVOSELOV


MOSCOW - Seorang pakar fizik kelahiran Rusia, Konstantin Novoselov yang memenangi anugerah berprestij Hadiah Nobel Fizik pernah mendapat banyak gred B ketika dia belajar sebuah universiti di sini pada 1990-an.

Pihak Universiti Teknologi dan Fizik Moscow (MFTI) menyiarkan di laman web kad-kad laporan peperiksaan Novoselov semasa beliau menuntut dari 1991 sehingga 1994 lalu.

Beliau yang diumumkan sebagai pemenang Nobel Fizik bersama seorang rakannya, Andre Geim juga dilaporkan tidak begitu mantap dalam pendidikan jasmani, iaitu mata pelajaran wajib di Rusia.

Novoselov, kini berusia hampir 40 tahun dan tinggal di Britain, hanya mendapat gred B untuk subjek itu selain banyak lagi B dalam mata pelajaran teori dan fizik gunaan sepanjang lima tahun belajar di MFTI dan gred C bagi Bahasa Inggeris.

Universiti itu turut melaporkan Geim yang merupakan antara pelajar bijak ketika belajar di universiti itu dari 1976 sehingga 1982 turut memperoleh gred B untuk subjek ekonomi politik Marxis dan Bahasa Inggeris.

Novoselov dan Geim memenangi hadiah itu kerana mereka menemui satu bentuk karbon yang kuat dikenali sebagai graphene. - Agensi

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

1 comment:

  1. byk jer org yg berjaya tp xde dgree contoh plg femes Bill Gates... dah jutawan baru dpt dgree...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...