widget

Saturday, October 8, 2011

Lelaki rakam video bogel dilarang layari Internet



BARRETT berlari bagi mengelak wajahnya dirakamkan di rumahnya di Westmont.



ERIN


CHICAGO - Seorang eksekutif insurans di Illinois, Amerika Syarikat (AS), Michael David Barrett yang merakamkan video bogel pengacara terkenal, Erin Andrews dibebaskan dengan ikat jamin kelmarin tetapi dilarang melayari Internet.

Barrett, 47, dari Westmont diikat jamin sebanyak AS$4,500 (RM15,600) selepas dia dituduh merakamkan secara sembunyi video bogel Erin yang berumur 31 tahun.

Hakim Mahkamah Majistret AS, Arlander Keys turut memerintahkan Barrett memakai gelang pemantauan di kaki selain menjalani perintah berkurung yang ketat. Tertuduh dipercayai merakamkan video mangsa yang merupakan seorang wartawan sukan popular stesen ESPN ketika wanita itu menyewa sebuah bilik hotel di Tennessee dan Milwaukee.

Penolong Pendakwa Raya AS, Steven Grimes berkata, Barrett amat berbahaya dan dia juga didapati mempunyai banyak lagi video bogel beberapa wanita lain yang disebar menerusi Internet.

"Dia menggunakan dua buah komputer dan pelbagai telefon bimbit berkamera yang bakal menjadi bukti mahkamah dengan merakamkan video mangsa melalui sebuah lubang kecil di pintu," kata Grimes.

Video itu kemudian dijual kepada TMZ, sebuah laman web gosip selebriti di Los Angeles yang boleh dimuat turun menerusi Internet. - AP

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...