widget

Sunday, October 2, 2011

Bomoh bela buaya depan rumah



DUA ekor buaya tembaga ini ditempatkan di pejabat Perhilitan di Seremban selepas dirampas dari rumah seorang bomoh di Senawang semalam.


SEREMBAN - Rahsia seorang pengamal perubatan tradisional membela sepasang buaya tembaga dalam tangki air di halaman rumahnya sejak enam tahun lalu akhirnya terbongkar apabila sepasukan anggota penguat kuasa Jabatan Perlindungan Hidupan Liar dan Taman Negara (Perhilitan) negeri menyerbu rumahnya di sini dan merampas reptilia berkenaan.

Lelaki keturunan India berusia 61 tahun itu turut ditangkap dalam operasi  di rumahnya yang terletak di Taman Marida, Senawang.

Pasukan Perhilitan yang bertindak atas maklumat awam kemudian memindahkan kedua-dua reptilia itu yang masing-masing berukuran dua meter dan 1.5 meter panjang dari halaman rumah lelaki tersebut sebelum dihantar ke Zoo Melaka.

Dalam serbuan itu, mereka turut menemui kulit seekor ular tedung selar dan trofi tanduk rusa yang digantung pada dinding.

Pengarah Perhilitan negeri, Mohd. Zaide Mohamed Zin berkata, hasil siasatan mendapati lelaki itu tidak mempunyai permit untuk menternak buaya.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...