widget

Sunday, October 2, 2011

Lecur sebab penyembur nyamuk




Noratikah melecur di muka dan badan akibat terkena letupan tin penyembur nyamuk di Gua Musang.



GUA MUSANG - Seorang pelajar tingkatan satu Sekolah Menengah Tengku Bendahara, Bertam melecur di bahagian muka dan badan selepas terkena letupan sebuah tin penyembur nyamuk di halaman rumahnya di Kampung Jerek Baru dekat sini.

Noratikah Kamarulzaman, 13, yang melecur dalam kejadian pukul 7 petang itu terus dihantar ke Hospital Gua Musang, sebelum dipindahkan ke Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) untuk rawatan lanjut.

Ibunya, Surihana Awang, 34, berkata, kejadian itu berlaku ketika anaknya sedang membakar sampah seorang diri di halaman rumah tanpa menyedari tin penyembur nyamuk itu ada di dalam timbunan sampah berkenaan.

Katanya, semasa kejadian dia berada di dalam rumah dan selepas terdengar bunyi letupan kuat, dia terus bergegas keluar dan mendapati pakaian Siti Noratikah sedang terbakar.

"Anak saya menangis dengan kuat dan saya terus padamkan api yang sedang menyala di bahagian seluar serta bajunya," katanya.

Surihana berkata, sebaik sahaja api itu dipadamkan didapati Siti Noratikah melecur di bahagian badan serta muka. - Bernama

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

2 comments:

  1. Banyak betul info menarik dan berguna dekat sini. Thanks. Nasihangit dah linkkan blog ni. Kalau tak percaya, boleh check dekat sini.

    http://nasihangit.blogspot.com/

    Nanti share lagi yer info yg menarik. Hehehe :D

    ReplyDelete
  2. no promlemo... sama share.. hek hek

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...