widget

Sunday, October 2, 2011

Cameron Diaz mahu pinggul besar

























Tak cukup dengan kecantikan dan bentuk badan ideal yang dimiliki, Cameron Diaz mahukan tubuh yang lebih langsing berbanding hari ini.

Malah bintang What Happens In Vegas ini memberitahu dia akan lebih gembira jika memiliki pinggul yang terbentuk.

"Saya aktif dalam kehidupan seharian dan banyak menghabiskan masa dengan aktiviti-aktiviti sukan.

Selain itu, membaca buku juga membuatkan diri saya lebih bertenaga. Jika anda nak tahu, saya lebih gemar untuk menambahkan berat badan saya kerana gemarkan wanita berbadan montok. Saya inginkan pinggul besar!" katanya kepada majalah Britain's Look.

Cameron turut memberitahu bahawa keyakinan dirinya timbul sejak keluarganya sering memuji dalam setiap perkara yang dilakukannya.

"Saya didedahkan dengan banyak perkara yang membabitkan keyakinan diri saya ketika zaman kanak-kanak, sehinggakan sesetengah orang kata ibu bapa saya terlampau memanjakan saya," katanya.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...