widget

Monday, November 21, 2011

Mati bersama hutang mahjong





KUALA LUMPUR – Seorang suri rumah yang tertekan akibat dibebani hutang mahjong sebanyak RM3,000 dikatakan sempat bersembahyang sebelum dia ditemui mati selepas terjatuh dari tingkat sembilan bangunan Projek Perumahan Rakyat (PPR) Salak Selatan di sini semalam.

Kejadian pukul 12.30 tengah hari itu menyebabkan Choo Siew Wah, 56, mati di tempat kejadian akibat kecederaan parah di seluruh badan.

Difahamkan, Siew Wah sebelum ini mengalami tekanan jiwa selepas gagal membayar hutang mahjong tersebut yang dipinjam daripada rakan-rakannya di kawasan perumahan tersebut.

Seorang penduduk yang enggan dikenali memberitahu, mangsa dilihat masuk semula ke rumah selepas selesai bersembahyang di luar rumahnya.

“Namun, tanpa disedari, dia telah keluar semula lalu terjatuh ketika berada di koridor rumahnya. Ketika itu suaminya sedang membersihkan sayur di dapur dan terkejut apabila terdengar bunyi sesuatu jatuh.

“Apabila ditinjau, dia melihat mayat isterinya berada dalam keadaan terlentang di tingkat bawah,” ceritanya ketika ditemui.

Beberapa bulan lalu, mangsa pernah cuba membunuh diri dengan cara yang sama tetapi dapat dihalang oleh jiran yang menyedari tindakannya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Cheras, Asisten Komisioner Mohan Singh Tara Singh mengesahkan kejadian tersebut dan mengklasifikasikan kes itu sebagai mati mengejut. Mayat mangsa dihantar ke Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia untuk bedah siasat.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...