widget

Friday, November 18, 2011

Wanita Buah Dada Beracun



Sekali lagi wanita menggunakan aset mereka untuk memperdaya lelaki yang hidung belang.   Jika geng wanita Zimbabwe merogol lelaki hanya untuk air mani tetapi di Thailand geng wanita memperdayakan lelaki kaya bagi merompak the real money.



Sekumpulan wanita yang kreatif dan berpengalaman luas dalam bidang seksual menggunakan buah dada mereka sebagai alat untuk merompak.

Sasaran mereka setakat ini ialah lelaki berbangsa China yang  melencong   melancong di Phuket Thailand.


Caranya ialah kumpulan wanita ini akan mencalitkan sejenis dadah yang tidak berbau dan berwarna ke dada dan belahan buah dada mereka sebelum menggoda lelaki kaya itu ke ranjang asmara.

Mengapa di buah dada?  Sebab wanita itu tahu bahawa lelaki akan menuju ke kembar seiras tersebut terlebih dahulu sebelum aksi seterusnya. (Kalau anda lelaki pasti anda tahu)

Dan apabila lelaki yang gelojoh itu menghisap buah dada yang berdadah itu mereka akan terus hilang kesedaran dan di masa inilah wanita yang berDADAh ini merompak barang berharga lelaki "tak sedar diri" itu.

Dengan menggunakan kaedah ini, ketua geng ini yang juga berdada @ wanita dilaporkan memperolehi sejumlah RM394,130 setahun dengan hanya bermodal lelaki menghisap dada.

Buat masa ini, polis di sana telah menangkap 6 wanita yang berkaitan dengan jenayah tersebut

AWAS  :  Hisap dada dan dadah membawa padah

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

1 comment:

  1. memang giler betoo ada gak manusia macam nie yer..huhu..dasyat beb!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...