widget

Monday, February 6, 2012

ajar anak perempuan jadi samseng



 Sebuah video seorang kanak-kanak perempuan yang menganiaya sepupunya hebat diperkatakan di dalam internet.Video tersebut menunjukkan kanak-kanak perempuan itu menyiksa dan memukul sepupu lelakinya di atas dorongan ayahnya.

Video terbabit dirakam oleh ayah kanak-kanak perempuan tersebut,Lan Jianguo, di Kota Cangzhou, Provinsi Hebei, China Utara. Di dalam video tersebut,kanak-kanak perempuan itu memijak sepupunya sehingga jatuh ke tanah sementara ayah gadis tersebut berdiri berhampirannya dan mengambil gambar dan menyuruh anaknya terus bergaduh.

Ketika kejadian itu, ada seorang wanita cuba menghentikan pergaduhan itu tetapi dihalang oleh ayah kanak-kanak perempuan itu dan mengatakan ini perkara biasa. Ayah gadis tersebut mengatakan yang dia ingin mengajar sepupu lelaki anaknya itu agar dapat mempertahankan harga diri. Ini kerana ayah gadis tersebut sering dipukul ketika dia masih kecil dan kerana itu menggangu didalam kerjayanya.

Apa yang mengejutkan,kanak-kanak lelaki itu adalah anak kepada kakak Lan sendiri dan kakaknya juga bersetuju agar Lan mengajar anak lelakinya agar tidak menjadi seperti seorang pengecut.
 
note : menbencikan bila orang pukul orang lain sebab dia cakap dulu masa kecil2 dia sekalu kena pukul oleh mak/bapak dia... cis! manusia begini memang ada masalah psikologi atau dalam bahasa mudahnya , gila. melainkan dia pandai kawal diri dan selalu mendekatkan diri dengan tuhan... orang macam tu kalo ada keturunan nanti, keturunan tu pula akan jadi mangsa.. hayyeeee.... kecil2 tak mau mampos, besar2 menyusahkan orang.. bersyukurlah kita semua ada mak ayah yang mendidik dengan baik.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...