widget

Tuesday, May 1, 2012

rekod-rekod pelik

1. Lari Berpagar 100m Dengan Menggunakan Kaki Itik


Mungkin nampak mudah sekiranya acara lari berpagar biasa. Tetapi sekiranya berlari dengan menggunakan kaki itik... ia menjadi pelik dan luar biasa sukarnya.

Namun Christopher Irmscher telah berjaya melakukannya dalam masa 14.82 saat, di Germany pada 13 September 2008. Hebat bukan... kalau si normal berjalan menggunakan kaki itik pun sudah terjatuh-jatuh, ini kan pula lari berpagar.



2. Memanah 10 Anak Panah Terpantas


Lelaki pelik dari Spain ini telah berjaya mencipta rekod apabila dapat mencatat masa terpantas memanah 10 anak panah dalam masa 1 minit 7 saat. Beliau telah mencipta rekod ini di dalam rancangan El show de los record di Madrid pada 4 Jun 2006.


3. Padam Api Obor 30 Saat


Tiup lilin... senang je! Tiup obor... macam mana? Hubertus Wawra dari Germany ini telah berjaya memadamkan 39 obor dalam masa 30 saat dengan menggunakan mulutnya sahaja. Rekod ini tercipta pada 21 Februari 2011 di Mumbai, India.


4. Tiup Belon Guna Hidung


Percaya atau tidak... ini memang pelik. Andrew Dahl dari USA telah meniup 23 belon dalam masa 3 minit dengan menggunakan hidungnya. Rekod ini dicipta di dalam rancangan Lo Show dei Record di Rome, Italy pada 18 Mac 2010. Pelik bukan?


5. Pecahkan Tempat Duduk Tandas Dengan Kepala

Si pelik yang bernama Kevin Shelley dari USA ini telah mencatat rekod dengan memecahkan sebanyak 46 tempat duduk tandas dalam masa seminit. Rekod si pelik ini telah tercipta pada 1 September 2007 di Cologne , Germany. Mungkin bukan dia yang pelik, tetapi kepala dia.

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...