widget

Thursday, June 7, 2012

kenangan adik yue yue-- budak yang kena lenyek di china

korang ingat lagi pasal adik yue yue ni? pelbagai reaksi yang diterima dari serata tempat....

aku masih ingat masa aku tengok berita ni... aku kat kedai makan, dan aku duk paling depan, paling dekat dengan tv yang super besar yang tergantung kat kedai tu..dan dalam restoran tu pulak ramai sangat orang... aku hampir menjerit sebab tak sanggup nak tengok... (sedangkan tengok ulat kecik pon aku geli geleman, apatah lagi tengok budak kecik kena lenyek dengan kereta). bukan aku geli, tapi tak sanggup... sebab hati aku ni lembut walaupon muka besi..LOL!!!

semoga kejadian ni menjadi pengajaran untuk kita semua.



































gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...