widget

Tuesday, June 12, 2012

sebab-sebab super old friend contact korang balik

Katakanlah anda tengah duduk berehat. Tiba-tiba tepon anda berbunyi. Rupanya kawan lama anda. Anda pun angkat la. Kalau tak angkat nanti kata apa pulak.
Pastu anda berbual lah dengan dia. Dari satu topik ke topik lain. Maklumlah dah lama tak call kan. Gelak sakan la jawabnya.Macam-macam cerita yang dibualkan.
Dekat 3 jam bercakap, baru anda perasaan kenapa kawan lama call. Biar betul mamat ne, banyak pulak kredit dia! Anda nak tanya macam tu segan pulak kan. Nanti dia cakap dengan kawan tepon lama sikit pun tak boleh. Tapi nak sedapkan hati anda punya tanya jugak lah.
Ha, ne la jawapan dia sebab call sampai 3 jam. Hampeh betul!!
Kalau dapat call daripada member yang memang lama tak contact yang korang ingat dia dah innalillah, berkemungkinan besar ni lah sebab2 nya:

1) Hari tu besday dia, dapat call free.
2) Nak ajak join MLM
3) Ajak kenduri kahwin dia.
4) Nak pinjam duit.
5) sebab dia ada masalah, jadi korang lah jadi mangsa
6) korang listkan sendiri (aku pasti korang pon tau jawapannya)
 
terus tetang lah aku cakap, kalo tiba2 kawan aku yang takda berita berita langsung sebelum ni contact aku, dan sangat2 mesra dengan aku, nak tau itu ini---- aku akan rasa annoy, pelik, heran, dan segala macam perasaan lagi.. aku bersangka burok? mungkin! tapi yang sebetulnya i'm preparing for the worst case scenario.. tq


i cilok dan edit artikel ni dari belog nik.nashram

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...