widget

Tuesday, September 25, 2012

sperma lincah jika amalkan kopi pada waktu pagi

http://blurblawg.typepad.com/.a/6a00e54f871a9c88330133f22dd06c970b-800wi

sudah sedia maklum bahawa kopi ni memang menjadi feveret/kesukaan masyarakat sedunia. tak kira la orang tua atau muda,semua gemarkan minum kopi. sebab tu makin banyak produk-produk berasaskan kopi berkembang umpama cendawan tumbuh selepas hujan di pasaran sekarang kajian telah dibuat,kebiasaan meminum kopi di waktu pagi membolehkan sperma seseorang lelaki itu aktif/lincah.


kajian dibuat di University of Sao Paulo, Brasil, mendapati minum kopi pahit di waktu pagi juga bermanfaat untuk kesuburan seseorang lelaki. Hasil penelitian yang telah dimuatkan dalam Journal of the American pada sidang Society for Reproductive Medicine di San Antonio,menyebut bahawa kopi hitam mampu membuat sperma berenang lebih cepat dan meningkatkan kesuburan lelaki.

tapi ingat,minum kopi secara berlebihan dapat meningkatkan serangan stroke akibat kerosakan  pada dinding pembuluh darah. Pada wanita hamil dapat meningkatkan denyut jantung, menyerang plasenta, masuk ke dalam sirkulasi darah dan yang lebih parah boleh menyebabkan kematian.
 
jadi amalkan kopi secara berpada2.. bukan kopi je, makanan2 pon sama juge XD

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...