widget

Saturday, May 21, 2011

Orgasme sebanyak 300 Kali Sehari??

Gabi Jones, perempuan berusia 25 tahun, berasal dari Colorado Amerika Syarikat (AS), mengalami gangguan yang disebut genital arousal syndrome dan mengalami orgasme tanpa perlu melakukan hubungan fizik. Jones yang kini beratnya mencapai 223 kilogram memberikan penjelasan bagaimana makanan membuatnya orgasme sejak remaja.Ketika itu dia sedang makan ais krim di Wickedy Splits.

"Saya suka tekstur ais krim dan ketika saya memakannya, ada getaran hebat di bagian organ genital saya", katanya. Bahkan, Jones boleh orgasme 300 kali sehari. “Saya merasakan sesuatu menjalar di dalam tubuh saya dan saya terkejut dengan apa yang terjadi pada saya,” kata Jones.

“Ketika saya makan, saya tidak pernah terburu-buru dan memberikan waktu kepada diri saya menikmatinya seperti menikmati pengalaman hubungan seks. Ini membuat lelaki tergila-gila melihat saya orgasme ketika memakan hidangan dan itu bukan sesuatu yang salah,” jelasnya.
Gabi Jones

oh tidak....

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...