widget

Monday, June 4, 2012

ciri-ciri orang tak pandai masak


1) Peti sejuk korang sarat dengan makan sejuk beku yakni pek yang siap sedia dimasak, tinggal panaskan aje dalam oven.---- dulu-dulu aku memang kaki burger, nugget, fries, balls dan segala macam benda bergoreng dan senang... tapi sekarang tidak lagi.. muhehehehe

2) Perkara paling utama dibuat untuk memasak ialah cari orang gaji.

3) Korang masak air dan tak tahu camne nak tahu air itu dah masak ke belum sebab rasanya masih sama aje.

4) Korang masih rujuk buku resipi walaupun menu yang sama pernah dimasak dah berulang-ulang kali dan korang disahkan tidak menghidap penyakit nyanyuk ke atau yang sewaktu dengannya. ------ aku tak percaya buku resepi sebab setiap kali rujuk buku kompom tak jadi ("-_-)

5) Mak korang benar-benar memaksudkan yang korang tak pandai masak masa rombongan datang hendak meminang korang.----- tapi kalo sedap tak kena puji pon. LOL~~~

6) Nak potong bawang pun korang terpaksa terpikir-pikir, nak potong bulat ke, tegak ke, melintang ke, kulit nak kena kupas ke..----- tang ni aku pernah kena tioa dengan mak aku sebab aku pernah salah potong.. adeh..~~~

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...