widget

Saturday, September 24, 2011

tips langsing dari beberapa buah negara

Pictures of  UBAT KURUS
Tips Langsing Dari 6 Negara 

1. Thailand

Masakan Thailand, salah satu masakan yang rasanya paling pedas di dunia. Masakan Thai mengandalkan bumbu-bumbu pedas seperti lada dan cili. Makanan pedas ini boleh meningkatkan pembakaran lemak dalam tubuh.


2. Brazil
Orang-orang Brazil suka sekali memakan kacang-kacangan bersamaan dengan nasi. Ini boleh jadi alternatif menu makan Anda. Faktanya, penelitian yang dipublikasi dalam Journal Obesity Research menemukan, seseorang yang memakan kacang-kacangan dan nasi secara teratur, risiko mengalami kegemukan berkurang sekitar 14 peratus


3. Poland
Cubalah lebih sering makan di rumah. Orang Poland hanya menghabiskan anggaran rumah tangga mereka sebesar 5 peratus untuk makan di luar. Bukan hanya lebih jimat, menu makanan di rumah cenderung lebih sihat. Itu karena Anda merasa 'wajib' menyediakan makanan sihat untuk suami dan buah hati.
 
4. Belanda
Jadikanlah basikal sebagai transport utama. Sebanyak 54 peratus warga Belanda menjadikan basikal sebagai transport sehari-hari, baik untuk bekerja atau bepergian. Dengan mengayuh basikal dengan kecepatan sedang, Anda boleh membakar hingga 550 kalori per jam.
 
5. Perancis
Mungkin di negara kita berbicara saat makan adalah hal yang dilarang tapi di Perancis justru menjadi budaya. Bercerita membuat makan lebih lama, bahkan Anda boleh meletakkan sudu garpu saat pembicaraan menjadi seru.
"Bagi orang Perancis, makan bersama adalah sebuah perayaan harian. Waktu makan yang lama, membuat orang cenderung makan lebih sedikit," kata Fred Pescatore, MD, kepala International & American Associations of Clinical Nutritionists

6 Hungary
Warga Hungariy suka sekali dengan acar. Kandungan cuka didalamnya dipercaya boleh membuat tubuh lebih langsing. Beberapa bukti menunjukkan, asam asetat, komponen utama dari cuka, boleh membantu mengurangi tekanan darah, kadar gula darah, dan terutama pembentukan lemak.
 
 
cara aku - pakai jeans yang besar, konon longgar la........ muahhahahha.... kesannya sangat cepat, dalam beberapa saat je :D

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

1 comment:

  1. hahahah..boleh di praktikkan tu.. bagi Lia pulah. banyakkan jalan kat opis.. jadi turun sikit berat badan..ngeee.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...