widget

Friday, October 14, 2011

sengat pari dalam punggung

 



 SURA GATE – “Selama lapan tahun saya menderita kesakitan rasa dicucuk sesuatu. Kini segalanya sudah berakhir sejak duri tajam itu keluar.

Itu antara luahan kelegaan pemuda, Che Mohd Nurul Che Anuar yang terpaksa menanggung derita bertahun lamanya selepas serpihan sengat pari tercucuk pada bahagian punggungnya.


Kejadian hampir lapan tahun lalu itu dikatakan berlaku ketika Mohd Nurul yang pada waktu itu baru berusia 15 tahun, sedang berada di tepi pantai menunggu bapa saudaranya pulang dari menangkap ikan.


Mengimbas detik kejadian, Mohd Nurul berkata, ketika itu dia sedang duduk di atas pasir di Pantai Teluk Lipat sebelum terasa punggungnya tercucuk benda tajam.


Apabila mendapati ia adalah sengat pari, dia cuba menariknya keluar namun gagal.


“Ketika itu saya mendapati ada benda hitam melekat pada punggung. Saya sangka ia adalah serpihan kayu.


“Bila saya amati rupa-rupanya ia sengat pari. Saya cuba menariknya keluar namun gagal kerana ia semakin menusuk ke dalam,” katanya.


Menurutnya, ketika kejadian berlaku, dia masih dalam di tingkatan tiga di Sekolah Menengah (SM) Sultan Omar.


Difahamkan sejurus kejadian, Mohd Nurul dikejarkan ke hospital namun sengat sepanjang kira-kira lapan sentimeter itu gagal dikeluarkan biarpun sudah menjalankan dua pembedahan di Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu.


“Bayangkan, lapan tahun sengat pari ini berada dalam tubuh saya, selama itu jugalah saya menderita.


“Hari ini segala-galanya berakhir apabila sengat yang diibaratkan duri dalam daging itu keluar selepas saya dibawa ke Hospital Dungun,” katanya.


gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...