widget

Thursday, September 29, 2011

Pelacur minta Beckham tanggalkan seluar



IRMA NICCI





















LOS ANGELES - Seorang pelacur, Irma Nicci mencabar bintang bola sepak dari England, David Beckham supaya membuka seluarnya di dalam kamar mahkamah bagi membuktikan dia tidak pernah melakukan hubungan seks dengannya, lapor sebuah akhbar semalam.

Pelacur berketurunan Bosnia itu menegaskan bahawa dia mengetahui cir-ciri kemaluan Beckham.

Irma, 26, atau nama sebenarnya Nezirovic mendakwa dia menjalin hubungan intim dengan Beckham di London dan New York pada 2007 dan mereka pernah melakukan seks bersama seorang lagi wanita.

Sumber-sumber Beckham menyatakan kenyataan Irma itu menyebabkan bintang bola sepak itu memfailkan saman menuntut gantirugi £16 juta (RM78.3 juta ) di sebuah mahkamah di sini pada Jumaat lepas. Saman itu difailkan terhadap sebuah majalah AS kerana menyiarkan berita tersebut.

"Wanita itu berniat jahat dan berbohong tanpa mengemukakan apa-apa bukti bagi menyokong ceritanya," kata sumber Beckham.

Sebelum ini, desas-desus mengenai ciri unik kemaluan bintang bola sepak berusia 35 tahun itu tersebar meluas di Internet yang mungkin boleh digunakan oleh Irma di mahkamah.

Beckham yang mempunyai tiga anak hasil perkahwinannya dengan bekas anggota kumpulan Spice Girls, Victoria Beckham, kini mewakili pasukan bola sepak AS, LA Galaxy dan pernah bermain untuk kelab Manchester United dan Real Madrid. - Agensi

gelang kristal rm5!!

gambar cara pakai masker vagina :)

ibu kolagen asli (pure marine collagen)

cara masukkan pengantin dara dalam vagina


kalo suka sila share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...